Reserveren

Kamperen op Scoutingkampeerterrein Loosdrecht-Napoleonsweg is mogelijk van 1 april tot 1 oktober. Beschikbaarheid en reserveren kan in SOL alleen voor gebouwen en verloopt voor dit terrein handmatig / per mail.
Neem voor reserveren contact op met de assistent beheerder Michiel, via de mail, zie contact pagina.

18-19 mei.       OPTIE (Vincent)
18-20 mei.       OPTIE 2 (Alex)
13 t/m 26 juli   DEFINITIEF (Stan)
13 t/m 25 juli.  OPTIE CANCEL (Liene)
20 t/m 28 juli   OPTIE CANCEL (Dita)
13 tm 25 aug.  OPTIE (Sten)

2025
19 t/m 31 juli   OPTIE (Liene)

Een OPTIE is pas een boeking als de terreinhuur vooraf volledig is betaald, dus schroom niet te informeren als je in die periode ook wilt kamperen. De optie-houder wordt dan gevraagd snel een besluit te nemen.....wie het eerst komt.....
Je optie definitief per mail maken, schrijven/zeggen te betalen en dan niet betalen en niet komen, is een boeking, waarvoor betaald moet worden.

Kampgeld

Het kampgeld bedraagt €3,50 per persoon per nacht en moet bij het reserveren worden overgemaakt aan de hoofd-beheerder, de heer Versfelt. Bankrekeningnummer: NL03ABNA0468869115 ten name van F.W. Versfelt, o.v.v. groep, aantal deelnemers en inzake Napoleonsweg.
Door betalen accepteer je de op de site vermeldde kampeervoorwaarden.

Het kampgeld dient geen enkel commercieel doel. Kampeerders zijn alleen Scouting-leden die gebruik maken van een intern eigen terrein van Scouting Nederland. Inkomsten worden alleen gebruikt ter dekking van de onderhoudskosten van het terrein.

Reserveringsvoorwaarde

• Een reservering is pas definitief als het volledige kampgeld is voldaan.
  • Het beheerteam gaat uit van de eerlijkheid van het opgegeven aantal deelnemers.
  • Betaling van het hele kampgeld geldt als bevestiging van reserveren.
  • Met de betaling geeft men tevens aan zich in te spannen zich aan de kampregels te zullen houden.
  • Bij annuleren wordt alleen geld terug gegeven als het terrein in de geannuleerde periode alsnog aan een ander kan worden verhuurd. Komt die groep bijvoorbeeld met minder mensen, of net iets korter, dan wordt dat verschil (= inkomstenderving ten behoeve van instandhouding/onderhoud) niet terug gegeven.
  • Maximale groepsgrootte ongeveer 50 personen in maximaal 10 tenten.
  • Het beheerteam houdt zich het recht voor het aantal kampeerders ter plekke te controlen.
  • Aan overige voorwaarden, wordt gewerkt, een te ondertekenen huur-overeenkomst is tot nader orde niet beschikbaar. Door betalen accepteer je de op de site vermelde kampeervoorwaarden.
  • Zie ook de pagina KAMPREGELS.